Tik Tok videoen på min måte!

Mange har sett de ovnsbakte cherry tomatene som bakes sammen med fetaost , urter, salt og olje som startet på Tik Tok og florerer på SoMe. 
Så jeg måtte også lage min variant, Hehe! 
Jeg brukte cherry tomater og Apetina biter med fetaost, og krydder fra Sjøsaker, bakte de i 30 minutter. Hadde i en annen form Tulip Pulled Chicken i ovnen ca 20 minutter , og river den med to gafler når den er gjennomvarm.

Koker pasta med Tare Salt og Pizzakrydder fra Sjøsaker , skyller i vann når pastaen er ferdig kokt. 

Når tomater og fetaost er ferdig, mos de  og  bland godt, så har du oppi Revet Pulled Chicken og kokt pasta, og blander godt. Strø på Garam Masala fra Sjøsaker og rør rundt, legg på ost og stek til osten smelter! 
Mmmmmm, dette er snadder, Jeg lover! 
 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *