Mandag og klar for en ny uke, og jeg fortsetter på lavkarbo.
Idag skal det smake med omelett med masse stekt TulipBacon, en stor sopp, masse ost og tilbehøret er avokado, tomater og en stor skje Røros rømmme!
Mmmmmmm
Mandag og klar for en ny uke, og jeg fortsetter på lavkarbo.
Idag skal det smake med omelett med masse stekt TulipBacon, en stor sopp, masse ost og tilbehøret er avokado, tomater og en stor skje Røros rømmme!
Mmmmmmm